Mikkiz - Follow Your Dreams

Alla inlägg den 9 juni 2011

Av LillMikkiz - 9 juni 2011 17:22

Hej!

Sitter och bläddrar bland kanalerna tillsammans med älsklingen och hittade filmen; School of Rock. Den är riktigt kul faktiskt! med Jack Black i huvudrollen. Jag har inte sett den innan men den verkar skitbra som sagt. Älskliingen är trött på reklampauserna som kommer varje kvart så då byter han över till tvspelet och spelar tills filmen börjar igen. ^-^ Så söt man kan vara. :)


Ska hem till mig om en liten stund och mysa ner mig i soffan. Men innan jag kan slappa i soffan måste jag nog dammsuga och städa lite. d: Jättekul..Men det måste göras. :)

Imorgon hoppas jag att hyresvärden kommer och tittar på det som jag har felanmält i lägenheten. Gör de inte det så får jag väl bli medlem i hyresgästföreningen så de kan skälla lite på dem. :)


Det åskade som bara den förut, det smällde och blixtrade. Jag är ju inte en av de som tycker om åska direkt..Kröp upp i sängen och myste. :) Tyvärr var inte älsklingen hemma från skolan än så han kunde inte hålla om mig... :P Vilket hade varit rätt mysigt. :)


Imorgon har jag fått en tid till sjukgymnasten igen. Hoppas att det går lika bra som förra gången. Och jag hoppas att jag inte måste gå så många mer gånger, utan att jag blir bra i ryggen snart. :)

Vi har pratat om att åka till Liseberg, som jag sagt tidigare. Jag älsklingen och tre av våra vänner. Det blir nog den 24 juni, så det är ju inte så långt kvar. Det kommer bli toppen! :D Sen ska vi ner till skåne, och upp hit igen. En riktig road-trip alltså! ;) :D B)


Nu ska jag mysa med älskling tills filmen är slut och sen måste jag nog gå hem till mig. Ha det jättebra. Lämna gärna en kommentar och skriv vad ni tycker om min blogg. Om ni vill att jag ska skriva om något speciellt. Tillexempel filmer, som jag gjorde förut eller liknane! :)





Peace,






//Mikkiz  



 
































Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011
>>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards