Mikkiz - Follow Your Dreams

Direktlänk till inlägg 6 juni 2011

Måndag :)

Av LillMikkiz - 6 juni 2011 11:34

Hoppalong!

Igår hade vi fullt upp med att plocka upp saker till lägenheten. På eftermiddagen ringde kompisarna och ville spela minigolf, så vi hängde på. Riktigt kul som vanligt, det enda problemet var att det blåste som bara den. Svårt att putta bollen rätt när den åker i motsatt riktning d:

Efter det blev vi hemskjutsade och tog det lungt resten av kvällen. Kollade på massa Family Guy avsnitt tillsammans med älskling och åt chips. Någon ny sort från pringles; sjukt starka xD Men goda :)


Idag har jag en del att göra, det finns lite saker kvar hemma hos älskling som jag ska flytta över hem till mig. Sen hoppas jag verkligen att jag är klar snart. d: Det har varit jobbigt att flytta xD

Älsklingen ska iväg till sina kusiner ikväll, som fyller år, och jag måste stanna hemma och packa upp. Hmm..Inte kul, men men, sånt är livet ;) Bättre att få det överstökat så fort som möjligt.


Imorgon ska ju älskling till skolan igen, så jag tror att jag ska vara hemma och vänta på att han kommer hem ^-^ Kanske kan åka och bada om det är fint väder. Vi har inte varit i simhallen på ett tag nu, vet inte varför, men det börjar väl bli dags.. :) Plus att jag måste ringa och felanmäla massa saker imorgon bitti. Handfatet sitter snett, hyllorna i garderoben är lite trasiga osv..Bäst för dem att de kan hjälpa mig. d: Annars får jag väl hota med hyresgästföreningen..Mohaha!


Kommer inte ihåg om jag skrev något efter att vi varit på bion häromdagen, men den var i alla fall riktigt bra! Jag har bara sett de tidigare X-men filmerna några gånger, men eftersom den här tekniskt sett var den första så gjorde det ju ingenting! Och den var absolut värd att se!


Nej, nu måste jag springa iväg hem till mig och fixa lite innan hela dagen har gått! 

Ha de gött!

Kramar,


//Mikkiz   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av LillMikkiz - 10 juni 2011 10:28

Tjoho, Idag är det alltså dags för att gå till sjukgymnasten igen. Inte jättekul. Men jag hoppas att jag idag får veta hur många fler gånger jag måste gå dit innan jag blir bra i ryggen. Kom just ut ur duschen och har diskat och städat massa nu på ...

Av LillMikkiz - 9 juni 2011 17:22

Hej! Sitter och bläddrar bland kanalerna tillsammans med älsklingen och hittade filmen; School of Rock. Den är riktigt kul faktiskt! med Jack Black i huvudrollen. Jag har inte sett den innan men den verkar skitbra som sagt. Älskliingen är trött på ...

Av LillMikkiz - 7 juni 2011 10:35

Tjo! Igår var första kvällen jag var i min lägenhet, lite läskigt när man inte är van vid alla knasiga ljud som finns d: Men jag spenderade kvällen framför tv:n och spelade crash bandicoot! :D Gött mos! Älsklingen kom hem från en kalas hos hans kus...

Av LillMikkiz - 4 juni 2011 09:25

Tjoho! Idag kan man lungt säga att sommaren är här! Klockan är halv tio och det är redan 21 grader ute! Kan det bli mycket bättre?? :D Vaknade för en halvtimme sen och kom just ut ur duschen, så nu är man redo för en ny härlig dag! Först frukost ...

Av LillMikkiz - 3 juni 2011 16:43

Tjolahopp! Jag är trött :P har sprungit runt med kassar hit och dit, burit en massa och möblerat. Tack och lov att älsklingen och min kära far hjälpte mig, det skulle aldrig gått annars. Nu börjar det se okey ut i lägenheten i alla fall. Hoppas att...

Presentation

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011
>>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards