Mikkiz - Follow Your Dreams

Direktlänk till inlägg 31 maj 2011

Sjukgymnasten & Filmkväll :P

Av LillMikkiz - 31 maj 2011 11:27

Hej hopp!

Nu har jag äntligen fått ordning på min lilla pc :D Den är grym faktiskt. Absolut värt det. :) I eftermiddag ska jag till sjukgymnasten med ryggen :/ Inte så kul, men jag hoppas att det går bra i alla fall. Jag vill ju kunna åka med till Göteborg och gå på Liseberg utan att få problem med ryggen. Jag hoppas att jag hinner fixa den innan vi ska dit. Antagligen är det inte så många gånger som jag måste gå, det får jag nog veta idag. :)


Älsklingen sitter och spelar data och jag kollar på^-^.

Idag är det annars en lugn dag idag, älskling är hemma från skolan så han kan hjälpa mig att packa, det är ju en del kvar..Jag har inte packat några av kläderna till exempel, och det finns lite grann xD


Igår kväll såg vi på film, först Husk och sen Red Riding Hood. Den första var väl okey, lite förutsägbar, men okey. Red Riding Hood var grymt bra! En av de bästa filmerna jag sett på ett tag faktiskt. Utom Despicable Me så klart ;) (Det är nog bara jag som inte tröttnat på den skulle jag tro xD)

Men Red Riding Hood är definitivt värd att se! :D Spännande och lite ledsam på samma gång.


Imorgon när jag hämtat nycklarna till lägenheten och städat där, ska jag åka till pappa och sova över tills torsdag. Då ska vi åka en sväng till IKEA och köpa massa roliga saker till mitt nya hem. Ska bli riktigt kul! Och jag hoppas att min bror hänger med också så att jag får träffa honom. :) Det är nog tur att jag har kollat ut vilka saker jag vill ha på IKEAs hemsida redan nu, annars skulle vi få spendera halva helgen med att gå runt där xD 


Kompisarna kommer ju som sagt hem på fredag igen, så de kanske kommer över en sväng och ser hur det ser ut på det nya stället. :) Innan de kommer måste jag nog storhandla, eftersom jag inte har något alls hemma xD Jag får flörta lite med älskling och be honom hjälpa mig att bära. ;) 


Nu ska jag ta och börja packa lite innan hela dagen har gått..Hoppas alla har det bra. :)

Kramar,


//Mikkiz   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av LillMikkiz - 10 juni 2011 10:28

Tjoho, Idag är det alltså dags för att gå till sjukgymnasten igen. Inte jättekul. Men jag hoppas att jag idag får veta hur många fler gånger jag måste gå dit innan jag blir bra i ryggen. Kom just ut ur duschen och har diskat och städat massa nu på ...

Av LillMikkiz - 9 juni 2011 17:22

Hej! Sitter och bläddrar bland kanalerna tillsammans med älsklingen och hittade filmen; School of Rock. Den är riktigt kul faktiskt! med Jack Black i huvudrollen. Jag har inte sett den innan men den verkar skitbra som sagt. Älskliingen är trött på ...

Av LillMikkiz - 7 juni 2011 10:35

Tjo! Igår var första kvällen jag var i min lägenhet, lite läskigt när man inte är van vid alla knasiga ljud som finns d: Men jag spenderade kvällen framför tv:n och spelade crash bandicoot! :D Gött mos! Älsklingen kom hem från en kalas hos hans kus...

Av LillMikkiz - 6 juni 2011 11:34

Hoppalong! Igår hade vi fullt upp med att plocka upp saker till lägenheten. På eftermiddagen ringde kompisarna och ville spela minigolf, så vi hängde på. Riktigt kul som vanligt, det enda problemet var att det blåste som bara den. Svårt att putta b...

Av LillMikkiz - 4 juni 2011 09:25

Tjoho! Idag kan man lungt säga att sommaren är här! Klockan är halv tio och det är redan 21 grader ute! Kan det bli mycket bättre?? :D Vaknade för en halvtimme sen och kom just ut ur duschen, så nu är man redo för en ny härlig dag! Först frukost ...

Ovido - Quiz & Flashcards