Mikkiz - Follow Your Dreams

Alla inlägg den 4 juni 2011

Av LillMikkiz - 4 juni 2011 09:25

Tjoho!

Idag kan man lungt säga att sommaren är här! Klockan är halv tio och det är redan 21 grader ute! Kan det bli mycket bättre?? :D

Vaknade för en halvtimme sen och kom just ut ur duschen, så nu är man redo för en ny härlig dag! Först frukost och sen iväg till affären och handla lite saker. Efter det går jag nog hem till mig och börjar städa lite mer, och packa upp det som är kvar, (det är ju ändå en del).


I eftermiddag kommer vännerna och hämtar oss och sen drar vi ut till minigolfbanan och spelar en runda. Förhoppningsvis dör vi inte i hettan xD Senare ikväll blir det som sagt bio, som jag skrev igår; X-men: First Class.


När pappa kom igår tog han med sig datorn hem, den bara bråkar med mig :( Så han ska se om han kan fixa den. Antagligen var felet att det var massa damm på fläkten så att den inte blev tillräckligt nedkyld, men jaja, det där överlåter jag till min lille far. Han kan sånt där d: Så länge får jag nalla älskligens dator att spela på, eller surfa på min egna. :) Men när den stora datorn är hel igen, ska vi lana! B)


Nu ska jag nog ta och laga frukost, vi får se om jag kanske skriver lite mer ikväll, det beror på när vi kommer hem osv :)

Annars hoppas jag att ni har det bra!

Peace,

//Mikkiz   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011
>>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards