Mikkiz - Follow Your Dreams

Direktlänk till inlägg 28 maj 2011

Bästa vännerna <3

Av LillMikkiz - 28 maj 2011 07:56

Tjo!

Igår hade vi en underbar dag tillsammans på minigolf banan, sen till city och käka kinamat! Nomnomnom! Efter det tog vi bilen och åkte till kolmården och tropicariet, Stavning xD

Jättekul, fina djur det finns alltså..Sen att en liten urgullig apa sätter sig på en gren precis över huvudet på mig och lägger en blaja på min kind är en annan sak.. O.o Euuuuwww! Sen klappade vi rockorna, och försökte undvika att nudda blåsfiskarna xD Vi lyckades rätt bra faktiskt ;) Tunneln med hajarna var det som kom näst och så klart var det jag som blev rädd xD Står med ryggen mot fönstret, vänder mig om och ser en stoor jäkla haj simma mot mig O.o haha ascoolt!! :D (bara lite överexalterad) ;D B)

När vi kom fram till den lilla shopen blir man ju så klart förälskad i alla saker på samma gång xD Där har dom lyckats.. Det slutade med att jag köpte en liten delfin :D

Efter det var nog alla lite trötta och vi åkte hem och de släppte av mig utanför porten :) En superdag med vännerna som vanligt<3


Väl hemma, hade älsklingen köpt saker till tacos, och maten var så gott som klar, så det var nästan bara att hugga in! Underbar är han! <3 Tittade lite på Family Guy samtidigt som vi åt och sen bara myste vi. :) En superavslutning på en superdag helt enkelt. :) Kan nog inte bli så mycket bättre tror jag!


Gick in och kollade mailen nu och såg att cdon har skickat iväg mitt paket :D Yaaay! Då får jag nog min lilla Netbook Dot på måndag skulle jag tro! Gött moos!


Älsklingen har redan satt igång Xbox 360:t så jag ska nog mysa ner mig i soffan bredvid honom och ta det lungt. Skriver senare om jag har något annat kul att berätta om. :)

Ha de bäst,

Kramar


//Mikkiz   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av LillMikkiz - 10 juni 2011 10:28

Tjoho, Idag är det alltså dags för att gå till sjukgymnasten igen. Inte jättekul. Men jag hoppas att jag idag får veta hur många fler gånger jag måste gå dit innan jag blir bra i ryggen. Kom just ut ur duschen och har diskat och städat massa nu på ...

Av LillMikkiz - 9 juni 2011 17:22

Hej! Sitter och bläddrar bland kanalerna tillsammans med älsklingen och hittade filmen; School of Rock. Den är riktigt kul faktiskt! med Jack Black i huvudrollen. Jag har inte sett den innan men den verkar skitbra som sagt. Älskliingen är trött på ...

Av LillMikkiz - 7 juni 2011 10:35

Tjo! Igår var första kvällen jag var i min lägenhet, lite läskigt när man inte är van vid alla knasiga ljud som finns d: Men jag spenderade kvällen framför tv:n och spelade crash bandicoot! :D Gött mos! Älsklingen kom hem från en kalas hos hans kus...

Av LillMikkiz - 6 juni 2011 11:34

Hoppalong! Igår hade vi fullt upp med att plocka upp saker till lägenheten. På eftermiddagen ringde kompisarna och ville spela minigolf, så vi hängde på. Riktigt kul som vanligt, det enda problemet var att det blåste som bara den. Svårt att putta b...

Av LillMikkiz - 4 juni 2011 09:25

Tjoho! Idag kan man lungt säga att sommaren är här! Klockan är halv tio och det är redan 21 grader ute! Kan det bli mycket bättre?? :D Vaknade för en halvtimme sen och kom just ut ur duschen, så nu är man redo för en ny härlig dag! Först frukost ...

Ovido - Quiz & Flashcards