Mikkiz - Follow Your Dreams

Alla inlägg den 1 juni 2011

Av LillMikkiz - 1 juni 2011 11:31

Tjo!

Jag vet att jag har tjatat en massa om flytten, men det är en av de stora sakerna som händer just nu. Idag ska jag alltså hämta nycklarna, och sen blir det städa av. Jag hoppas verkligen att mamman till han som bodde där innan har lämnat kylen och frysen öppen så att det inte stinker som det gjorde när vi flyttade in här. Det tog ett tag att få bort om man säger så..Men som sagt, jag håller tummarna för att hon har gjort fint efter sig. :)


Fram tills klockan är ett och jag kan hämta nycklarna ska jag packa en del av det jag ska flytta över dit idag, som köksgrejerna tillexempel. Listan på vad som ska köpas imorgon är klar, och far min har skrivit ut den, så nu har vi nog full koll! Gött!


Älsklingen sitter och testar demo till Paradise City på Xbox 360:t och han wreckade just bilen totalt, nice! :D Sen bytte han till CoD: Modern Warfare och sitter nu och skjuter sönder alla andra som spelar, mohaha! (Killar alltså ^-^)


I morse såg det ut som att vi borde hållt oss inne hela dagen, men just nu verkar det vara riktigt skönt ute. Vi får se om vi kanske kan åka och bada utomhus någon dag snart. Det känns som att det är dags nu, det är ju ändå juni ;)


Igår kväll kollade vi på film igen; Let Me In. Jag har inte sett den svenska versionen, men den engelska var bra i alla fall. Jag tror att jag ska se den svenska med, eftersom det är originalet, sen får vi se vilken man tycker bäst om. Älsklingen sa att den engelska var mer creepy än den svenska, och det är väl så det brukar vara. :)


Nej, hördeni, nu ska jag gå till affären och köpa massa rengöringssaker, och sen börja gå mot graflunds kontor..Ha de bäst!

Kramar,


//Mikkiz   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011
>>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards