Mikkiz - Follow Your Dreams

Direktlänk till inlägg 27 maj 2011

Äntligen Fredag!

Av LillMikkiz - 27 maj 2011 09:11

Hej hopp!

Nu är det äntligen fredag, så skönt det är..Visst att jag är ledig, men det är ändå den där speciella fredagskänslan. Igår hade jag en superdag tillsammans med syster och hennes kompis från Norrland. 15 timmars tågtid..Låter jobbigt. Jag, Syster och hennes pojkvän hämtade upp kompisen på stationen och sen åkte vi till stan och gick runt lite, tog en fika och hade det bra. Senare mötte vi upp Älskling och en kompis vid Olearys! Middag ute med vännerna är aldrig fel!


Efter det åkte vi hem och älsklingen hade bestämt att han skulle hämta sin nya dator samma kväll, så medans han gjorde det så myste jag ner mig i sängen och bara hade det bra, mohaha. Nu är han i skolan, så jag snodde åt mig datorn, haha ne, jag fick faktiskt lov att använda den ;)


Själv har jag nu beställt en netbook :D Ascool, vit och metallicrosa, kan inte bli mycket bättre va? ;) Så jag hoppas att jag får den på måndag eller tisdag.

Jag kan inte åka till pappa i helgen som bestämt :/ måste vara hemma och packa det sista innan flytten, annars hinner jag inte. Det är ändå en del kvar att göra, prydnadssaker och gardiner och sånt.. Men det ska nog gå snabbt när man är två tror jag :)


Idag var det tänkt att jag skulle hänga med vännerna ut och spela minigolf, men så klart regnar det..Vi får se om det blir innomhusgolf istället eller om vi hoppar över det helt. :) Jag är inte jättesugen på att gå ut, har ont i halsen :S Ingen aning om varför, men det är en annan sak. I eftermiddag ska vi kanske till tropikariet i kålmården, hoppas att halsontet och snoret i näsan försvunnit tills dess! Annars får jag vara hemma och laga tacos tillsammans med älsklingen, och det är ju inte fel det heller!

Några bilder på netbooken jag beställt:

    


Ha de gött!

Kramar,


//Mikkiz   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av LillMikkiz - 10 juni 2011 10:28

Tjoho, Idag är det alltså dags för att gå till sjukgymnasten igen. Inte jättekul. Men jag hoppas att jag idag får veta hur många fler gånger jag måste gå dit innan jag blir bra i ryggen. Kom just ut ur duschen och har diskat och städat massa nu på ...

Av LillMikkiz - 9 juni 2011 17:22

Hej! Sitter och bläddrar bland kanalerna tillsammans med älsklingen och hittade filmen; School of Rock. Den är riktigt kul faktiskt! med Jack Black i huvudrollen. Jag har inte sett den innan men den verkar skitbra som sagt. Älskliingen är trött på ...

Av LillMikkiz - 7 juni 2011 10:35

Tjo! Igår var första kvällen jag var i min lägenhet, lite läskigt när man inte är van vid alla knasiga ljud som finns d: Men jag spenderade kvällen framför tv:n och spelade crash bandicoot! :D Gött mos! Älsklingen kom hem från en kalas hos hans kus...

Av LillMikkiz - 6 juni 2011 11:34

Hoppalong! Igår hade vi fullt upp med att plocka upp saker till lägenheten. På eftermiddagen ringde kompisarna och ville spela minigolf, så vi hängde på. Riktigt kul som vanligt, det enda problemet var att det blåste som bara den. Svårt att putta b...

Av LillMikkiz - 4 juni 2011 09:25

Tjoho! Idag kan man lungt säga att sommaren är här! Klockan är halv tio och det är redan 21 grader ute! Kan det bli mycket bättre?? :D Vaknade för en halvtimme sen och kom just ut ur duschen, så nu är man redo för en ny härlig dag! Först frukost ...

Ovido - Quiz & Flashcards