Mikkiz - Follow Your Dreams

Direktlänk till inlägg 30 maj 2011

Morrn morrn :)

Av LillMikkiz - 30 maj 2011 08:39

Godmorgon Världen!

Känner att jag inte är riktigt vaken än :P Men skriver lite i alla fall. Vädret är fint idag, så man kanske ska ta och gå ut en sväng lite senare! Älsklingen är hemma idag, så det blir nog en ta det lungt dag, med mycket mys och kanske någon bra film. :) 


Jag har funderat på om man ska åka till simhallen och ta ett ute dopp, dom har ju öppnat ute bassängerna nu. Men det kanske är lite kallt för det..hmm...vi får se ;)

Måste ringa till adressändring idag med, och hoppas på att de inte drar allt för mycket pengar från mobilen.. :P


Vet inte om jag har så mycket att säga, skrev nog det mesta igår om vad vi gjorde och idag har vi inte planerat något än så länge. Vännerna åker till stockholm, och kommer hem på fredag så med dem kan vi inte göra något. :)

Den här veckan får vi helt enkelt utse till "flytt-vecka"! Ska packa det sista idag och imorgon, sen på onsdag ska jag hämta nycklarna :D

Skriver mer senare om jag kommer på mer kuligt att skriva :)

Ha de gött!

Kramar,


//Mikkiz  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av LillMikkiz - 10 juni 2011 10:28

Tjoho, Idag är det alltså dags för att gå till sjukgymnasten igen. Inte jättekul. Men jag hoppas att jag idag får veta hur många fler gånger jag måste gå dit innan jag blir bra i ryggen. Kom just ut ur duschen och har diskat och städat massa nu på ...

Av LillMikkiz - 9 juni 2011 17:22

Hej! Sitter och bläddrar bland kanalerna tillsammans med älsklingen och hittade filmen; School of Rock. Den är riktigt kul faktiskt! med Jack Black i huvudrollen. Jag har inte sett den innan men den verkar skitbra som sagt. Älskliingen är trött på ...

Av LillMikkiz - 7 juni 2011 10:35

Tjo! Igår var första kvällen jag var i min lägenhet, lite läskigt när man inte är van vid alla knasiga ljud som finns d: Men jag spenderade kvällen framför tv:n och spelade crash bandicoot! :D Gött mos! Älsklingen kom hem från en kalas hos hans kus...

Av LillMikkiz - 6 juni 2011 11:34

Hoppalong! Igår hade vi fullt upp med att plocka upp saker till lägenheten. På eftermiddagen ringde kompisarna och ville spela minigolf, så vi hängde på. Riktigt kul som vanligt, det enda problemet var att det blåste som bara den. Svårt att putta b...

Av LillMikkiz - 4 juni 2011 09:25

Tjoho! Idag kan man lungt säga att sommaren är här! Klockan är halv tio och det är redan 21 grader ute! Kan det bli mycket bättre?? :D Vaknade för en halvtimme sen och kom just ut ur duschen, så nu är man redo för en ny härlig dag! Först frukost ...

Ovido - Quiz & Flashcards