Mikkiz - Follow Your Dreams

Direktlänk till inlägg 2 juni 2011

God Natt..

Av LillMikkiz - 2 juni 2011 22:54

Hellu!

Nu är det snart dags att sova efter en lång dag. Har gått på IKEA hela förmiddagen, ätit mat på stan med min kära far, åkt en sväng till Norrpan och lämnat av de nyinköpta sakerna, och fått hjälp med att bygga ihop dem :)


Jag och älskling gick nyss över till mig med två kartonger till. Tänkte att det kunde vara bra att gå en extra runda idag så man slipper ta ALLT imorrn. Det är så mycket som ska göras imorgon ändå xD. Nu är i alla fall kylen och frysen på, och jag har stoppat in mina fina isformar så att de hinner bli kalla tills imorrn ^-^ Det känns faktiskt rätt bra måste jag säga, mitt i all stress och alla kartonger d:

Nu måste jag bara vänta på att de ska komma och renovera som de lovat. Tapeterna ska vara beställda, så antagligen kommer de någon gång under nästa vecka, (hoppas jag!)


Jag vet inte om jag har så mycket mer att skriva idag, känner att hjärnan inte riktigt är med just nu xD Den sover nog redan d:

Min far kommer imorrn med ännu ett lass kartonger och saker som skall in i lägenheten. Sen tror jag att allt är på plats, det gäller bara att möblera fint då med :) Soffan jag hittat är superskön, kunde nästan somnat i den direkt alltså :D Ps1:an är i kopplad och tv:n uppsatt. Så det är bara att dra fram spelen och börja köra ;)

Nej nu ska jag sova så att jag orkar med imorgon också!

Kramar på er och God Natt!


//Mikkiz   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av LillMikkiz - 10 juni 2011 10:28

Tjoho, Idag är det alltså dags för att gå till sjukgymnasten igen. Inte jättekul. Men jag hoppas att jag idag får veta hur många fler gånger jag måste gå dit innan jag blir bra i ryggen. Kom just ut ur duschen och har diskat och städat massa nu på ...

Av LillMikkiz - 9 juni 2011 17:22

Hej! Sitter och bläddrar bland kanalerna tillsammans med älsklingen och hittade filmen; School of Rock. Den är riktigt kul faktiskt! med Jack Black i huvudrollen. Jag har inte sett den innan men den verkar skitbra som sagt. Älskliingen är trött på ...

Av LillMikkiz - 7 juni 2011 10:35

Tjo! Igår var första kvällen jag var i min lägenhet, lite läskigt när man inte är van vid alla knasiga ljud som finns d: Men jag spenderade kvällen framför tv:n och spelade crash bandicoot! :D Gött mos! Älsklingen kom hem från en kalas hos hans kus...

Av LillMikkiz - 6 juni 2011 11:34

Hoppalong! Igår hade vi fullt upp med att plocka upp saker till lägenheten. På eftermiddagen ringde kompisarna och ville spela minigolf, så vi hängde på. Riktigt kul som vanligt, det enda problemet var att det blåste som bara den. Svårt att putta b...

Av LillMikkiz - 4 juni 2011 09:25

Tjoho! Idag kan man lungt säga att sommaren är här! Klockan är halv tio och det är redan 21 grader ute! Kan det bli mycket bättre?? :D Vaknade för en halvtimme sen och kom just ut ur duschen, så nu är man redo för en ny härlig dag! Först frukost ...

Presentation

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011
>>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards