Mikkiz - Follow Your Dreams

Direktlänk till inlägg 25 maj 2011

6 dagar kvar!

Av LillMikkiz - 25 maj 2011 12:37

Sommar, sommar och sol...nja kanske inte riktigt än, men snart så! Har inte tagit ett utedopp än i år, men jag tror att det kan bli ändring på det. Om det är fint väder nästa vecka så kanske vi åker till simhallen och tar oss ett utedopp! Vem vet ;)

Nu är det bara 6 dagar kvar tills jag flyttar..Fick pengarna idag, så jag ska betala min allra första hyra ikväll eller imorgon. För det gills ju inte riktigt att jag betalat dem åt älskling ett par gånger. Nu är det ju med mina egna pengar till min egna lägenhet ;) Så det är ju lite skillnad.


Sen måste jag ringa en massa viktiga samtal..Inte så kul det heller, men det måste göras. Om elen tillexempel, så att jag inte blir utan el som jag och älsklingen blev när vi flyttade hit.. O.o Vi fick tända massa ljus och sätta upp överallt och städa i dunklet. Men det gick bra trots allt!

Den 1 juni ska jag alltså hämta nycklarna. Förhoppningsvis lämnar den förra hyresgästen in sina nycklar i tid.. :)


Ikväll var det tänkt att vi skulle på bio, men det blir nog inget med det eftersom älsklingen börjat skolan nu och inte vill komma hem allt för sent. Och jag förstår honom. Det är rätt mycket att göra när man pluggar ju..Så vi får kolla på bio en annan dag istället. Vi kan ha filmkväll hemma tillsammans i soffan! Vi köpte en maxibag med ostbågar igår så det kan vi ju ha till! Det blir toppen tycker jag! Mohaha :D


Har också plockat fram mitt 1000-bitars pussel nu, får se om jag hinner lägga klart det innan flytten, det är tveksamt alltså. Jag har lagt klart det en gång innan så kanske att jag klarar det ;) Kämpar på!

Nej nu ska jag gå och diska, jättekul xD

Ha de bra!

Kramar,


//Mikkiz   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av LillMikkiz - 10 juni 2011 10:28

Tjoho, Idag är det alltså dags för att gå till sjukgymnasten igen. Inte jättekul. Men jag hoppas att jag idag får veta hur många fler gånger jag måste gå dit innan jag blir bra i ryggen. Kom just ut ur duschen och har diskat och städat massa nu på ...

Av LillMikkiz - 9 juni 2011 17:22

Hej! Sitter och bläddrar bland kanalerna tillsammans med älsklingen och hittade filmen; School of Rock. Den är riktigt kul faktiskt! med Jack Black i huvudrollen. Jag har inte sett den innan men den verkar skitbra som sagt. Älskliingen är trött på ...

Av LillMikkiz - 7 juni 2011 10:35

Tjo! Igår var första kvällen jag var i min lägenhet, lite läskigt när man inte är van vid alla knasiga ljud som finns d: Men jag spenderade kvällen framför tv:n och spelade crash bandicoot! :D Gött mos! Älsklingen kom hem från en kalas hos hans kus...

Av LillMikkiz - 6 juni 2011 11:34

Hoppalong! Igår hade vi fullt upp med att plocka upp saker till lägenheten. På eftermiddagen ringde kompisarna och ville spela minigolf, så vi hängde på. Riktigt kul som vanligt, det enda problemet var att det blåste som bara den. Svårt att putta b...

Av LillMikkiz - 4 juni 2011 09:25

Tjoho! Idag kan man lungt säga att sommaren är här! Klockan är halv tio och det är redan 21 grader ute! Kan det bli mycket bättre?? :D Vaknade för en halvtimme sen och kom just ut ur duschen, så nu är man redo för en ny härlig dag! Först frukost ...

Ovido - Quiz & Flashcards