Mikkiz - Follow Your Dreams

Direktlänk till inlägg 29 maj 2011

Grillkväll..

Av LillMikkiz - 29 maj 2011 20:04

Tjo!

Kom just hem från grillkväll på en av kompisarnas pappas kolonilott tillsammans med vännerna. Lika kul som vanligt. Utom att alla var lite sega, speciellt två av dem som var ute och festade halva natten xD men men ;P

Jag sov i natt i alla fall :) Nu är vi trötta både jag och älskling så vi ska nog bara ta det lungt nu ikväll. Dagens runda minigolf gick inte jättebra xD Mina poäng i ordning som jag fått i år: 72, 56, 49 och sen idag fick jag 59. Inte världens bästa, men jaja. Kul var det i alla fall, och det är väl det som är huvudsaken, right? :)

Älsklingen har bänkat sig i sängen och spelar Halo 3 och jag sitter här och spelar schack mot datorn..Går sådär xD


Imorgon hoppas jag att smset om datorn kommer, så att jag kan hämta den! Spännande! :) Ni som inte har sett hur den ser ut kan kolla på inlägget jag gjorde i förrgår om jag inte minns fel.. :) Den är awesome :D ;)

Älsklingen har hittat ett spel på tradera som han så gärna vill ha och han ska sitta uppe tills mitt i natten då auktionen slutar för att vara säker på att han vinner den xD Skön man kan vara, vi får se om han slocknar framför datorn eller om han faktiskt lyckas hålla sig vaken. Just nu känner i alla fall jag att jag är så mätt så man kan gå och lägga sig och somna direkt.


Imorgon måste jag också ringa försäkringskassan och fråga lite saker, inte jättekul eftersom de drar rätt mycket pengar från mobilen när man ringer, och det är ju oftast rätt lång kö med..Hoppas på att det går snabbt! Älskling ska till skolan igen och jag ska inte göra så mycket alls. Fixa i ordning datorn om det kommer med posten, annars ska jag bara ta det lungt. Gå ut och gå en promenad kanske :) Om vädret tillåter, vilket det inte ser ut som nu men det kan ju ändras :)


Nu ska vi nog sätta oss i sängen och mysa med film; Red Riding Hood. Jag tror att den är rätt bra faktiskt. Igår såg vi Insidious och den var riktigt läskig, men bra. Skulle aldrig våga se den ensam, men det är en annan sak ;) 

Ha de gött!

Kramar,


//Mikkiz   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av LillMikkiz - 10 juni 2011 10:28

Tjoho, Idag är det alltså dags för att gå till sjukgymnasten igen. Inte jättekul. Men jag hoppas att jag idag får veta hur många fler gånger jag måste gå dit innan jag blir bra i ryggen. Kom just ut ur duschen och har diskat och städat massa nu på ...

Av LillMikkiz - 9 juni 2011 17:22

Hej! Sitter och bläddrar bland kanalerna tillsammans med älsklingen och hittade filmen; School of Rock. Den är riktigt kul faktiskt! med Jack Black i huvudrollen. Jag har inte sett den innan men den verkar skitbra som sagt. Älskliingen är trött på ...

Av LillMikkiz - 7 juni 2011 10:35

Tjo! Igår var första kvällen jag var i min lägenhet, lite läskigt när man inte är van vid alla knasiga ljud som finns d: Men jag spenderade kvällen framför tv:n och spelade crash bandicoot! :D Gött mos! Älsklingen kom hem från en kalas hos hans kus...

Av LillMikkiz - 6 juni 2011 11:34

Hoppalong! Igår hade vi fullt upp med att plocka upp saker till lägenheten. På eftermiddagen ringde kompisarna och ville spela minigolf, så vi hängde på. Riktigt kul som vanligt, det enda problemet var att det blåste som bara den. Svårt att putta b...

Av LillMikkiz - 4 juni 2011 09:25

Tjoho! Idag kan man lungt säga att sommaren är här! Klockan är halv tio och det är redan 21 grader ute! Kan det bli mycket bättre?? :D Vaknade för en halvtimme sen och kom just ut ur duschen, så nu är man redo för en ny härlig dag! Först frukost ...

Ovido - Quiz & Flashcards