Mikkiz - Follow Your Dreams

Direktlänk till inlägg 10 juni 2011

Sjukgymnast-dags.

Av LillMikkiz - 10 juni 2011 10:28

Tjoho,

Idag är det alltså dags för att gå till sjukgymnasten igen. Inte jättekul. Men jag hoppas att jag idag får veta hur många fler gånger jag måste gå dit innan jag blir bra i ryggen. Kom just ut ur duschen och har diskat och städat massa nu på morgonen och förmiddagen. Känner mig lite duktig :)


Ska ner till stan om ett tag och hämta och lämna en massa papper till folk xD Fram och tillbaka d: Älsklingen kommer och möter upp mig och så går vi tillsammans. Det är även idag väldigt varmt..Så det får väl bli t-shirt och shorts som gäller idag med :D Igår var ju inte världens roligaste väder. Satt hemma och kollade på datorn och helt plötsligt börjar det smälla som f**n utanför :O Snacka om att jag hoppade till. Jag är inget direkt fan av åska..Livrädd som jag var, tog jag med mig den bärbara datorn, drog ur sladden så att den inte skulle kortslutas och kröp upp i sängen! Älsklingen var i skolan och hörde samma sak, bara det att hos honom var de så illa att stolarna skakade xD Men jaja, tur att det är finare väder idag i alla fall.


Jag är så sjukt bad-sugen nu så det är inte klokt. Jag har bara badat ute en gång i år hittils. Och det var ju tillsammans med vännerna i Glotten, (tror jag de hette). Iskallt! Nu är jag mer sugen på att åka till simhallens utebad. De har kanske lite varmare i vattnet åtminstånde. :D Vi får se vad som händer i helgen, kanske hinner med att åka en sväng dit.


Ikväll är det taco-kväll! :D God mat och en bra film är alltså vad som står på listan. Vi har inte klurat ut vilken än, men det gör vi nog så småningom. Antagligen något spännande, eller en skräckis kanske. (Tur att jag inte ska sova ensam i natt). xD


Imorgon ska jag, älsklingen, hans mamma, syster och mormor vara på marknaden i Himmelstalund. De har hyrt ett bord och de har rätt mycket att sälja. Tyvärr har jag inget själv. Så jag får väl vara med som mentalt stöd xD :D Matsäck antar jag att vi ska ta med, om de inte säljer något där. Om det är så att matsäck är ett måste, ska jag banne mig stoppa ner ett paket med riskakor :D Nom nom nom!


Nu måste jag gå och göra mig i ordning. Ska iväg om en timme ungefär.

Ha de gött!

Peace,


//Mikkiz   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av LillMikkiz - 9 juni 2011 17:22

Hej! Sitter och bläddrar bland kanalerna tillsammans med älsklingen och hittade filmen; School of Rock. Den är riktigt kul faktiskt! med Jack Black i huvudrollen. Jag har inte sett den innan men den verkar skitbra som sagt. Älskliingen är trött på ...

Av LillMikkiz - 7 juni 2011 10:35

Tjo! Igår var första kvällen jag var i min lägenhet, lite läskigt när man inte är van vid alla knasiga ljud som finns d: Men jag spenderade kvällen framför tv:n och spelade crash bandicoot! :D Gött mos! Älsklingen kom hem från en kalas hos hans kus...

Av LillMikkiz - 6 juni 2011 11:34

Hoppalong! Igår hade vi fullt upp med att plocka upp saker till lägenheten. På eftermiddagen ringde kompisarna och ville spela minigolf, så vi hängde på. Riktigt kul som vanligt, det enda problemet var att det blåste som bara den. Svårt att putta b...

Av LillMikkiz - 4 juni 2011 09:25

Tjoho! Idag kan man lungt säga att sommaren är här! Klockan är halv tio och det är redan 21 grader ute! Kan det bli mycket bättre?? :D Vaknade för en halvtimme sen och kom just ut ur duschen, så nu är man redo för en ny härlig dag! Först frukost ...

Av LillMikkiz - 3 juni 2011 16:43

Tjolahopp! Jag är trött :P har sprungit runt med kassar hit och dit, burit en massa och möblerat. Tack och lov att älsklingen och min kära far hjälpte mig, det skulle aldrig gått annars. Nu börjar det se okey ut i lägenheten i alla fall. Hoppas att...

Presentation

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011
>>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards