Mikkiz - Follow Your Dreams

Alla inlägg den 7 juni 2011

Av LillMikkiz - 7 juni 2011 10:35

Tjo!

Igår var första kvällen jag var i min lägenhet, lite läskigt när man inte är van vid alla knasiga ljud som finns d: Men jag spenderade kvällen framför tv:n och spelade crash bandicoot! :D Gött mos! Älsklingen kom hem från en kalas hos hans kusiner och hade pizza med sig, så vi åt den tillsammans. Mysigt värre.

Idag har jag varit jätteduktig redan, jag har ringt felanmälan, och ringt till hyresvärden och sagt att nycklarna till miljöhuset inte funkade. Sen att jag märkte att de faktiskt funkar, och att det bara var dörren som var lite seg, är en annan sak. d: xD


Så nu väntar jag bara på att de ska ringa upp mig och säga en tid som de kan komma och fixa allt i lägenheten. Jag vill ju helst vara hemma när de kommer, jag är inte jätteförtjust i att ha någon jag inte känner rännandes där :S men jag hoppas att de ringer innan så de inte bara går in med huvudnyckeln..


Nu ska jag gå och handla lite saker, sen ska jag hem och packa upp lite mer saker, och jag tror att jag kan bli klar med allt idag om jag lägger manken till. För nu har det faktiskt gått en vecka sen jag flyttade. Visst att vi har varit tvungna att gå fram och tillbaka med kartongerna, men det är ju ingen bra ursäkt xD


Kompisarna kanske kommer förbi och kikar på lägenheten senare, beror på när de har tid osv. Älsklingens mamma var förbi ett tag igår och Tindra(älsklingens hund) sprang direkt runt runt och hoppade upp och började nosa överallt xD Så min säng hade lite hunddregel på sig sen, mysigt d: ^-^


Jag tror inte att det är något mer viktigt som jag måste göra idag, så jag får väl helt enkelt nöja mig med detta :D Hoppas att alla mår bra?

Ha de gött!

Peace,


//Mikkiz   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011
>>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards